LISTA MEA DE POSTĂRI

  • LUCRĂRI DE ARTĂ-ANDREEA MIERLEA

Friday, April 23, 2010

IMPRESII DIN TABĂRA POIANA NEGRI

"Trăiri şi sentimente" din Tabăra Poiana Negri!
Cînd am păşit pe acele meleaguri am simţit că m-am născut încă o dată,că sînt într-un colţ de rai.In ziua aceea am străbătut acele dealuri şi am încercat să-mi găsesc locul care să mă caracterizeze pentru a transpune pe pînză ceea ce simţeam din acele peisaje de vis.Mi-am găsit locul în care pe un gard erau atîrnati nişte pantaloni de blug foarte uzaţi, gîndind că este ceva un pic ieşit din tipar şi mi-am spus că merită să transpun pe pînză acel peisaj.Iar cel de-al doilea un peisaj cu o casă ,o magazie mai veche şi o căpiţă alăturată dar .............era prea banal şi profesorul meu Mihai Şerbănescu căreia îi mulţumesc că mi-a dat şansa să cunosc acele locuri,mi-a sugerat să-l fac în stilul meu şi anume în puncte ceea ce mă caracteriza însă tot banal părea şi mă gîndeam că i-ar sta bine un copac prins în acoperişul acelei case.Şi asa mi-am găsit ceva care să mă atragă şi care să mă motiveze ,mai ales că atmosfera era de vis; un vis care s-a terminat mult prea repede din care m-am trezit dar în care aş vrea să mă reîntorc oricînd .Intr-un cuvînt o experienţă unică,de neuitat,cu oameni minunaţi şi am plecat cu amintiri frumoase ,cu o încărcătură aparte şi cu noi prieteni.

1 comment: